Jeden z liderów na rynku kredytów konsumenckich, oferujący bogaty wybór produktów i usług bankowych, dla klientów indywidualnych oraz firm. Posiadający ponad 2 miliony klientów bank, zapewnia profesjonalną obsługę poprzez różne kanały dostępu: bankowość elektroniczną, telefon oraz sieć ponad 460 placówek bankowych.
Historia Credit Agricole Bank Polska S.A. bierze swój początek w 1991 roku, a jego fundamenty zbudowano na bazie Banku Świętokrzyskiego S.A oraz wrocławskiej spółki Lukas. W 1998 roku spółka Lukas przejęła Bank Świętokrzyski, zmieniając nazwę na Lukas Bank Świętokrzyski S.A. W 2000 roku bank uruchomił usługę e-Bank umożliwiającą korzystanie z rachunku bankowego przez Internet, a rok później, francuska grupa finansowa Crédit Agricole objęła 75% jego akcji. W tym samym roku bank zmienił nazwę na Lukas Bank SA, by w 2011 roku przyjąć obecną nazwę - Credit Agricole Bank Polska S.A.
Na przestrzeni kolejnych lat bank prowadził dynamiczną politykę rozwoju i dziś liczy ponad 460 placówek bankowych w całej Polsce, a z jego usług korzysta ponad 2 miliony klientów.
Oferta banku skierowana jest przede wszystkim do klientów indywidualnych, a także do małych i średnich przedsiębiorstw, korporacji oraz rolników. Zapewniając profesjonalną i kompleksową obsługę, bank dostarcza swoim klientom produkty i usługi, takie jak: konta osobiste i firmowe, produkty oszczędnościowe i inwestycyjne, ubezpieczenia, kredyty hipoteczne i konsumenckie czy też karty kredytowe.
Sesje przelewów w Credit Agricole
Sesje wychodzące
1 sesja | 08:00 |
2 sesja | 12:00 |
3 sesja | 14:30 |
Sesje przychodzące
1 sesja | 11:00 |
2 sesja | 12:00 |
3 sesja | 17:00 |