Nest Bank

W ostatni październikowy weekend, Bank SMART oraz BIZ Bank zostały oficjalnie przekształcone w Nest Bank SA. Od tej pory obsługa Klientów obu banku realizowana jest za pośrednictwem nowej, wspólnej strony internetowej, aplikacji mobilnej oraz kameralnych oddziałów bankowych. Nowy bank obsługuje zarówno klientów detalicznych, jak i biznesowych, którym oferuje dostęp do standardowych produktów i usług bankowych.

Nowy bank, stare fundamenty

W 2014 roku, na polskim rynku pojawił się bank mobilny – SMART Bank, który stanowił część FM Banku PBP. Bank nie posiadał tradycyjnych placówek bankowych, jednak platforma internetowa oraz aplikacja mobilna zapewniały kompleksowy dostęp do jego produktów. W lipcu 2016 roku, Klienci SMART Banku zyskali możliwość obsługi swoich rachunków w oddziałach BIZ Banku, co stanowiło swoistego rodzaju powrót do tradycyjnej bankowości.

Z 29 na 30 października 2016 roku, SMART Bank i BIZ Bank oficjalnie przeobrażono w nowy podmiot na rynku finansowym, działający pod nazwą Nest Bank SA. Tę samą nazwę przyjął także FM Banku PBP.

Bank dla rodzin

Jak utrzymuje Bartosz Chytła – pierwszy wiceprezes zarządu, Nest Bank SA to „bank dla klientów detalicznych i mikroprzedsiębiorstw. Bank, w którym cała rodzina znajdzie coś dla siebie”. W ofercie banku nie mogło wobec tego zabraknąć rachunków osobistych i firmowych, kont oszczędnościowych, lokat terminowych, rachunków walutowych i kredytów, z których mogą korzystać zarówno osoby prywatne, jak i przedsiębiorcy.