12 listopada 2019 r. eurobank w wyniku fuzji z Bankiem Millennium zniknął z rynku.
Ponad 500 placówek w całej Polsce, rozbudowana sieć bankomatów i wpłatomatów, a także intuicyjna bankowość internetowa. To wszystko sprawia, że dziś Eurobank może pochwalić się ponad milionem klientów korzystających z około dwóch milionów jego produktów.
Bank dla ludzi
Euro Bank S.A. pojawiły się na polskim rynku w 2003 roku, a od 2004 roku należy do Grupy Société Générale. Zgodnie z głównym zamysłem jego twórcy – Mariusza Łukasiewicza, Eurobank miał być tzw. „bankiem po drodze”, a więc znajdującym się tam, gdzie przebywają najczęściej klienci. Charakterystyczne czerwone boksy pojawiające się w centrach handlowych, zapewniały profesjonalną pomoc i obsługę klientom banku. Co ważniejsze, w tej formie bank mógł być czynny od poniedziałku do niedzieli w godzinach otwarcia centrum handlowego, a więc znacznie dłużej niż konkurencja. Eurobank stał się także pionierem w zakresie m.in.: tworzenia sieci wpłatomatów online, a także zastosowania tokenów GSM poprawiających bezpieczeństwo transakcji online.
Bank tylko dla klientów indywidualnych
Eurobank jako bank komercyjny zajmuje się obsługą tylko i wyłącznie klientów indywidualnych. W ofercie banku można odnaleźć m.in.: konta osobiste, rachunki oszczędnościowe, lokaty, karty kredytowe, kredyty gotówkowe i hipoteczne, a także ubezpieczenia. Rozbudowana kanał komunikacji i obsługi klientów zapewnia wygodny i szybki dostęp do poszczególnych ofert, z możliwością ich indywidualnego dopasowania do potrzeb i możliwości każdego klienta.